Tuesday 23 September 2014

Recenzija: Moja dvogodišnja ljubav - ArtDeco Perfect Teint Illuminator

Drage,

Tek sad kad sam počela da pišem recenziju shvatila sam da sam kupila iluminator, a ne korektor koji sam pre koristila i o kojem sam mislila da ću vam pisati. :D
U pitanju je jedini proizvod ArtDeco-a koji imam, a nadam se da ću uskoro probati još nešto i da ću biti oduševljena kao ovim iluminatorom.
 
Koristila sam razne korektore, koji su bili dobri (poput Max Factorovog, Avonovog itd.), ali ovaj je moj trenutni (odnosno, u poslednje dve godine) favorit.
 
Pre njega koristim jedan od pigmentiranih Avonovih korektora, gušćih, ali ga minimalno stavljam zbog gustine na predeo ispod očiju, dok iluminator nanosim nakon pudera.
 
Moja nijansa je broj 1, odnosno najsvetlija. Na fotografiji ispod se vidi kako izgleda, premda bi to verovatno uočljivije bilo na tamnijoj koži, meni se odmah stapa sa belinom. :D
 
 

U odnosu na korektor koji sam koristila, čini mi se da je iluminator za nijansu gušći, ali ništa što bi smetalo. Izuzetno se lako razmazuje i brzo se nežnim tapkanjem stapa sa kožom. Ne vide se nikakvi tragovi niti neprirodni prelazi u odnosu na ostatak kože.
Traje oko 5h, kada moram da ga malo popravim, ali ništa drastično, no, eto, to bi mu bila jedina mana.
 
Volim ga najviše jer daje sjajnu prekrivenost, a ne isušuje kožu niti ulazi u sitne bore koje imam. Dozira se obrtanjem gornjeg dela, te se tako lako podešava željena količina. Nije neophodno mnogo da bi se posvetlela oba oka, ali nisam sigurna kako bi izgledao na pravim podočnjacima (moji su lažni). Meni je najvažnije posvetljivanje i prekrivanje pigmentacije u udubljenjima ispod oka, a tu funkciju svakako ispunjava.
 
Pre nanošenja bilo kakvog korektora, stavljam malu dozu prajmera, i tako mi se čini da korektor postaje još razmaziviji i lepše izgleda na oku.
 
E. K.
 
Kakav vi korektor koristite? Da li ste probale ovaj i kako vam se čini? Radujem se, ukoliko imate preporuku za neki bolji!
 

2 comments:

  1. Ja sada kada sam procitala recenziju pozelela sam odmah da ga kupim. Imam l'orealov korektor i zaista je dobar,ali bih vise volela iluminator i moram da priznam da nisam znala koji da kupim.

    ReplyDelete
  2. Da, divan je, divan. Nisam probala L'oreal, ali jesam Max Factor, Avon, Oriflame, NYX, i nijedan nije ni blizu dobar kao ovaj. :) Stoga, preporučujem, definitivno!

    ReplyDelete