Monday 22 September 2014

Recenzija: RoC Keops Spray Deodorant, moj favorit ovog leta

Drage,
Danas sam odlučila da vam pišem o proizvodu koji obožavam, iako sam ga sasvim slučajno kupila na nekom sniženju. U pitanju je RoC Keops Spray Deodorant, moje otkriće ovog leta na 40 stepeni Celzijusa.
 


Evo šta kaže RoC:
Regulišući aktivni agensi smanjuju prekomerno lučenje znoja istovremeno omogućavajući vašoj koži da prirodno diše. Odour Capture Complex eliminiše neprijatne telesne mirise. Rezultati: KEOPS vam daje osećaj svežine koji traje 24 sata.

Ono što me je prvobitno odbijalo da ga kupim jeste činjenica da sadrži 75% alkohola, odnosno, izaziva peckanje ukoliko se nanese nakon brijanja, a uvek je tu i isušivanje pazuha koje može da bude vrlo opasno ukoliko imate i inače suvu kožu, poput mene - dovodi čak i do ljuspanja. Inače koristim dezodoranse bez alkohola, i nikad to nije neki određeni, već prvi koji mi se dopadne kad uđem u DM.
 
Šta želim od dezodoransa?
Pre svega, da ne pravi mrlje na odeći, kao i da spreči poznate mokre fleke na košuljama leti. Ne znojim se posebno mnogo, ali je gotovo nemoguće izaći na 40 stepeni i biti suv i mirišljav. Pošto gotovo uvek nosim košulje, situacija se dodatno komplikuje, jer su mrlje gotovo neizbežne.
Stoga, moj idealan dezodorans trebalo bi da radi upravo ono što RoC Keops obećava - da eliminiše neprijatne mirise i smanji lučenje znoja (što nije zdravo, ali sve za lepotu).
 
Kako se RoC KEOPS dezodorans pokazao?

Ono što me je posebno privlačilo kod kupovine ovog dezodoransa jeste to što nema nikakav miris, a što mi je vrlo važno, jer mrzim mešanje mirisa dezodoransa i parfema.
Prvo što sam primetila jeste da je očekivano isušivanje pazuha izostalo - ne bih znala da objasnim kako, ali mi nije izazvao nikakve iritacije.
Znojenje svakako ne može da spreči, jer ne mislim niti da je to moguće, niti da je zdravo, ali jeste ga smanjio na prihvatljive mere (i nevidljive, što je najbitnije :D).
I, ono što me je najviše i najprijatnije iznenadilo: i nakon 14h, koliko sam proverila putujući, ulazeći u prostorije različitih temperatura, a našao se tu i džemper uveče pre dolaska kući - telo je mirisalo identično! Pazuh mi je bio suv, a od neprijatnog mirisa, koji nikako nisam mogla da izbegnem kad je pretoplo, nije bilo ni traga!
 
Koliko košta, gde ga kupiti i da li vredi onoliko koliko košta?
Cena je malo problematična - košta oko 1400 dinara, ima ga u Metropolitenu ili apotekama koje prodaju RoC-ove proizvode. Meni svakako vredi, ali čini mi se da je ipak preskupo ukoliko nije na sniženju, ili u Outletu na BudiLepa-blogu.
 
E. K.
 
Da li ste probale ovaj dezodorans? Koji su Vam omiljeni? Da li mislite da je preskup ili biste volele da ga probate?
 
Do sledećeg čitanja. :)
 
 

2 comments:

  1. Dobar dezodorans zlata vredi!
    Naravno, uvek je pitanja koliko je to (ne)zdravo.. :S
    Zanima me da li posle nanosenja (prskanja) moze da se dise? Imam velik problem sa Niveom- pet minuta kijam posle nanosenja.

    ReplyDelete
  2. Pretpostavljam da je kijanje od mirisa. S obzirom na to da je ovaj bez mirisa, mislim da bi trebalo i kijanje da izostane. Moja prijateljica ima taj problem sa jakim parfemima, zbog prenadraženosti sluzokože i receptora u nosu. Svakako vredi probati! Ili probaj sa roll-on dezodoransima, a ima i Garnier neke nove u tubi. :)

    ReplyDelete