Saturday 22 November 2014

Moj prvi GlamBox





Uprkos brojnim tekstovima, odlučila sam da i ja napišem jedan o sadržaju kutije, a o utiscima o Instagram fotografiji ovog puta ne bih.

Prvi na redu je Hugo Boss Ma Vie, uzorak od 2 ml, ali od kojeg miriše cela kutija.  Zaista predivno miriše - osnova je miris kedra, potom ide miris ruža, da bi sve bilo začinjeno cvetom kaktusa. Ako ga ulovim na nekom finom popustu, planiram da kupim celu bočicu. :)

Sledeća je Meilab krema za lice od bademovog ulja (30%), 30 ml, koja je namenjena suvoj i iziritiranoj koži. Moja je masna, ali posle hemijskog pilinga bude suva, te planiram da je testiram sl. subote, posle pilinga (nisam vas izveštavala prošlog petka, jer nema neke velike promene, radila sam isti tretman). Miriše kao lepak koji sam koristila u vrtiću, onaj u posudici sa kašikom. :D

U mojoj kutiji se našao i tester Biodroga anti-age dnevne kreme od lotosa, 5 g,  što ću pokloniti mami, pa vam javljam njene utiske, ukoliko ih bude uopšte imala, jer je to premali uzorak za stvaranje pravog utiska o učinku.

Tu su i dva uzorka Gerovitala, jedan za zrelu kožu, i jedan za mladu, oba su dnevne kreme. Dopada mi se što ova za mladu kožu nema parabene ni alergene (druga ima, što je neobično), a ovu za zrelu svakako dajem mami. Oba uzorka su po 2 ml, jedno, eventualno dva mazanja, pa nisam sigurna da će mi biti dovoljno da formiram utisak.

I poslednja dva su Revlonovi, lak za kosu i sprej za sjaj, u pakovanjima od po 75 ml. Sprej miriše na krastavce, a lak nema neki poseban miris, bar ga ja nisam osetila. S obzirom na to da mi je kosa u tranziciji, u prelazu iz anarhije u loše uređen sistem, ova dva proizvoda ću moći fino da testiram kad se ošišam i uskoro ofarbam. Svakako vam javljam utiske, jer me ova dva proizvoda najviše zanimaju.

Ono što sam testirala i što potvrđujem da je dobro je Rocher Ferrero.

Nisam dobila Yves Rocher, a ni sladoled, pa to neću testirati. :D

Šta ste vi dobile u svojim kutijama? Šta vam se dopada sa spiska i šta biste volele da probate?

P. S. Izvinjavam se što me dugo nije bilo, haos na fakultetu i borba sa lošom kamerom na telefonu. :(
Ukoliko vam se dopada moj blog, pratite me na: Erikino skladište kozmetičkih frustracija

2 comments:

  1. nadam se da će malo poboljšati te kutije i da su ovakvi propusti samo početničke greške :)

    ReplyDelete
  2. I ja se nadam, ali sam baš zadovoljna lakom za kosu, jako me je prijatno iznenadio!

    ReplyDelete