Sunday 2 November 2014

Najdraži proizvodi u oktobru



Odmah je uočljivo da viri heftalica i papirići za indeksiranje stranica - opravdano su tu (iako nije namerno), čitavog oktobra lepim knjige.

Nisu svi proizvodi ovde, samo oni koje imam kod kuće, i koje nosim sa sobom kad se vraćam iz Novog Sada, gde studiram, kući. 
Uočljivo je da mi je najdraža marka preparative Avene, o kojem sam pisala u postu Svakodnevna nega
Ono što sam skoro kupila, a stajalo mi je na listi želja, jeste Heliocare tonirana krema sa faktorom zaštite 50, kojom sam apsolutno oduševljena i pisaću vam u nekom o narednih postova o njoj.
Tu su i Essence i Golden Rose lakovi, mada nisam vešta kad je reč o lakiranju noktiju, i uvek imam kratke nokte. No, trudim se, i najčešće biram neke neupadljive, bež nijanse ili boje mesa, ali sam proteklog meseca malo eksperimentisala (i ubrljala se bezbroj puta :P).
Takođe, nedavno sam kupila i Mixinu kremu za stopala, laktove i područje sa jako suvom kožom, kakva je meni na nadlakticama. Fantastično omekšava noge, ali nadlaktice su mi i dalje katastrofa, premda manja, priznajem.
Kosu perem Garnierovim šamponom sa pet biljaka, kojim sam prezadovoljna (čitala sam kod blogerki iskustva, i zaista sam zadovoljna), dok koristim In Sight regenerator za farbanu kosu, koji je sjajan, kupila sam ga u Alexandru. Tu je i neizbežna Macadamia maska za kosu, dok ulje nisam ponela iz Novog Sada. Pošto sam kovrdžava (blago, doduše) i vrlo čupava, koristim Macadamia kremu za kovrdže (na odvikavanju sam od pene, koja mi je uništila kosu), i zadovoljna sam, iako više volim penu. :D
Od šminke ima svega i svačega - Oriflame paletica u jesenjim tonovima (sjajna pigmentacija), NYX baza za senke, set za sređivanje obrva, takođe Oriflame, NYX gel-ajlajner, NYX mat ruž Transylvania (apsolutno jesenji favorit), još nekoliko karmina, mahom tamnoljubičastih i crvenih, dok ostatak nisam uspela da fotografišem.

Kako vam se čini? Da li nešto od ovoga koristite i o čemu biste volele da čitate?

Ako vam se dopada moj blog, možete me pratiti na: Erikino skladište kozmetičkih frustracija

5 comments:

  1. Za nadlaktice ti preporučujem Professional cream od našeg proizvođača Crystal derma, imaš je u Lilly apotekama. To je krema za ruke, ali fantastična je i za nadlaktice i za stopala.Samo je nanosi u tankom sloju.

    ReplyDelete
  2. Hvala ti mnogo, ide odmah na spisak, sl. nedelje sam svakako planirala da obavim mini-kupovinu u Lilly-ju! Na nadlakticama imam ceratosis pilaris (guščja koža, ali lepše mi ovako na latinskom, manje gadno zvuči), nadam se da će uspeti bar malo da ublaži!
    Hvala na komentaru! :)

    ReplyDelete
  3. Nema na čemu, ali ako je to u pitanju, nisam sigurna da će mnogo pomoći, ali probaj. Ja je imam iznad kolena, koristila sam po savetu dermatologa kreme sa ureom, ali bez rezultata. Možda je nisam koristila dovoljno dugo, jer su nezgodne za nanošenje pošto se ne upijaju. Pa ako pronađeš nešto efikasno, javi. Puno pozdrava. ;)

    ReplyDelete
  4. Verovatno je neophodan uporan i redovan piling, a ja to zaboravim da uradim, posebno kad sam umorna posle fakulteta. No, javiću ako nađem nešto delotvorno! :)

    ReplyDelete
  5. Važi, hvala. Neka devojka je preporučivala masažu palmoliv gelom sa morskom solju, mada efikasnog leka nažalost nema. Za laktove se može koristiti mešavina soli i meda, možda bi pomoglo. :)

    ReplyDelete