Saturday 1 November 2014

Neostrata hemijski piling br. 2 - Dan prvi, fotografije

Dugo se nisam javljala - nije da nemam o čemu da pišem, nego je počeo haos na fakultetu i ne stižem da dignem nos iz knjige. No, obećani post svakako stiže. Prošlo je dve sedmice i otišla sam na drugi hemijski piling od planiranih šest.
 
Iskustvo se ovog puta razlikuje od prethodnog, opisanog u ovom postu. Naime, prošle sedmice, odnosno između prvog i drugog pilinga, tačno na sredini (svakog petka idem kod dermatologa, ne odustajem u borbi protiv male gamadi na licu), išla sam na kozmetički tretman čišćenja lica, na koji idem svakog meseca. Podrazumeva čišćenje mitisera i otvaranje zatvorenih komedona, da se ne bi upalili i ostavili tragove. Ovog puta ih je bilo značajno manje nego sredinom septembra i baš sam se obradovala. Ono čemu se ne obradujem jesu tragovi ceđenja, koji prolaze za najviše 7 dana, ali je za to vreme deo kože koji je tretiran vrlo suv, ljuspa se, i puder, tj. tonirana krema se lepi za te delove i ne izgleda baš najlepše. Ipak, izdržim da ne kukam (mnogo) jer se radujem krajnjem rezultatu.
 
Juče sam otišla i doktorka je bila zapanjena poboljšanjem na licu - naime, brada, koja mi je bila upaljena, u flekama i tragovima mojih poduhvata, sad je gotovo čista i smirena, glatka na dodir, a ostatak kože je ujednačeniji, smireniji i delujem... Pa, zdravije. Ipak, ostale su mi flekice oko usta i oko nekih većih bubuljica, ali se smanjuju (sem ovih oko usta, za koje ću pitati narednog puta doktorku šta da radim, s obzirom na to da se piling ne nanosi oko usta i očiju).
Ovog puta je povećana koncentracija kiselina na 35%, a buster je ostao isti. Ono što sam odmah primetila jeste da mnogo više peče nego prvi put i imala sam osećaj da će mi koža otpasti i da ću odmah tako moći i na maskenbal. Sestra je hladila lice fenom, a čekale smo dva i po minuta do neutralizacije. Nakon toga standardno ide led, s tim da je ovog puta hlađenje bilo malčice duže nego prethodnog.
Nakon tretmana, pogledala sam se u ogledalo u automobilu (koje, složićete se, pokazuje i što ima i što nema na licu) - lice uopšte nije bilo upaljeno, naprotiv! Delovalo je vrlo sjajno, kao da nije moja koža! Flekice na bradi su 2h bile izraženije, kasnije su se i suvi delovi malo zacrveneli, ali obrazi, nos i čelo, koji su mi vrlo masni, sad su izgledali kao da nikad na njima nisam imala bubuljice! Ne mogu vam opisati oduševljenje.
Jutros sam videla da počinje da mi se ljuspa koža (to je pozitivna reakcija) i maksimalno je hidriram Avene Clean-Ac kremom, ali mislim da prvi put od puberteta mogu da se pogledam u ogledalo koje uveličava i ne osećam kao ružno pače. Sad se jako radujem kraju tretmana (poslednji će biti sa kiselinom od 70%, poslednjih dana decembra) i krajnjem ishodu, naravno, uz redovnu terapiju.
Stoga, moj utisak do sada jeste da mi je Neostratin piling pre svega pomogao na emotivnom i psihološkom planu, da se osećam lagodnije bez šminke (inače, mislim da bar tri godine nisam iz kuće izašla nenašminkana), ali i da definitivno poverujem da je svaki oblik akni, bio blaži ili teži, izlečiv, ukoliko ste dosledni.
 
I, sad, nešto čega me je jako sramota, ali da Vam pokažem  - obe fotografije su bez šminke, jedna je pre tri meseca napravljena, jedna sad.
 
Pre:
 
 
 
Posle:
 



Kako vam se čini? Da li biste probale hemijski piling?
 
Ukoliko vam se dopada moj blog, pratite me na: Erikino skladište kozmetičkih frustracija

4 comments:

  1. Odmah sada :D Poboljsanje je ogromno, znam kako je nositi se sa ubicama raspolozenja i samopouzdanja, nazalost zivim u manjem gradu gde hemijski pilinzi nisu dostupni, pa cu morati malo da sacekam, inace bih iz ovih stopa zakazala termin :D
    Divan post, jako mi je drago zbog tebe :)

    ReplyDelete
  2. Gde živiš, ako nije tajna? Ako ti je Novi Sad blizu, slobodno me kontaktiraj na mejl, da ti dam ime doktorke kod koje idem, poprilično je povoljno (u odnosu na Beograd). :)
    Hvala ti mnogo na komentaru!

    ReplyDelete
  3. Bas dobro izgleda,opet su mi ovakvi postovi merodavniji!! :) nema razloga za sramotu,svima ce nam biti od koristi! Bas mi je drago da si ih se resila!! :)

    ReplyDelete
  4. Još se nisam u potpunosti rešila, tek sam na trećini terapije, ali hvala ti, drago mi je što se vidi razlika! Danas mi je neka mala gamad iskočila, ali ću ih srediti do sutra antibiotikom, valjda zbog ciklusa. Ali, da, zadovoljna sam baš za sada, samo da se ne vrate. Hvala ti mnogo na komentaru!

    ReplyDelete