Tuesday 25 November 2014

Zdrav sjaj masne i problematične kože



Bila sam u iskušenju da stavim fotografiju slanine, mislim da bi me svako sa masnom kožom razumeo. Naime, problem tzv. prosijavanja, nečiste kože, proširenih pora ume da bude estetski problem koji se često ni šminkom ne pokriva na dobar način. Tj. šminka uspe da pokrije nedostatke, ali prosijavanje ostaje. Rešenje je svakako matiranje - bilo papirićima za blotovanje, bilo posebnim kremama koje obećavaju nekoliko sati bez prosijavanja, bilo kamenim puderom i naslagama istog itd. 
Imam isti problem, u T-zoni, posebno u periodu PMS-a i hormonskog divljanja. Koristim sve navedeno gore, ali:
1. matirajući papiri su sjajni, ali koža izgubi svaki sjaj nakon upotrebe istog, pa se dođe do druge krajnosti, efekta cementa na licu
2. kreme obećavaju, ali prosijavanja uvek ima, ako ste celog dana na poslu ili fakultetu; a i pitanje je koliko je zdravo sprečavati kožu da prirodno luči sebum
3. kameni puder često ulazi u pore, bore i daje pomalo brašnast izgled licu, ukoliko se previše upotrebljava

Takođe, čini mi se da su to sve privremena rešenja i da se na taj način muči koža. 
Pantenol, verujem, svi imaju u kući, mahom u obliku masti. Moje otkriće je Panthenol krem-gel i to ne samo kao hidratantna krema za zaceljivanje.
Naime, pantenol smo navikli da koristimo za oštećene delove kože i mislim da je nepotrebno da pričam o širini primene. 
U moru skupih krema, mislim da zaboravljamo koliko ove svakodnevne, "jeftine", apotekarske kreme zapravo mogu da učine čuda koži.
Pisala sam vam o svojim hemijskim pilinzima. Poznato vam je da se koža ljuspa, otpada, i reaguje na agresivan tretman kao što je kiselina na licu. No, svaki put bi mi doktorka namazala neku divnu kremu sa mirisom nečeg čistog. Setila sam se da je pre dve sedmice pitam koja krema je u pitanju, očekujući neku super skupu kremu koju uvozi iz Tanzanije i ima ekstrakt neke biljke koja raste samo na tri mesta u svetu. Kad ono - Pantenol.
Pantenol u obliku krem gela ima svojstvo jake i dubinske hidratacije kože, ali ono što je posebno zanimljivo, jeste da daje efekat sjaja koži koja je masna. Taj sjaj nimalo ne deluje masno, deluje kao nekakav prirodno hajlajter, koji je čak i moj tata, koji nije primetio kad sam odsekla pola metra kose i ofarbala je u šargarepu, primetio, te vam je jasno da su efekti zaista vidljivi. Brzo se upija, gelaste je strukture i bele boje.
Ukoliko ne želite da je koristite kao hidratantnu kremu, a može da se meri sa vrhunskim kremama kad je reč o mekoći i zaglađenosti kože, preporučujem vam da je pomešate sa puderom ili toniranom kremom, ili šta već koristite, ili da je upotrebljavate umesto prajmera. 
Moje iskustvo je da masni delovi kože zadržavaju sjaj, ali izgled tog sjaja je drugačiji, odiše zdravljem i onim što se na engleskom zove radiant skin.
Cena u apotekama je oko 380 dinara za veliko pakovanje od 125 ml , dok je manje 160 dinara, mislim da je 40 ml, proizvođač je Crystal Derma.

Da li ste probale ovaj krem-gel? Da li biste želele da probate?

Ukoliko vam se dopada moj blog, pratite me na: Erikino skladište kozmetičkih frustracija

No comments:

Post a Comment