Thursday 2 October 2014

Kozmetičko razočaranje


Prema preporukama blogerki, otišla sam u Alexandar i kupila svašta od Nyx-a. Između ostalog, i ovaj gel-ajlajner, za koji me je prodavačica ubeđivala da je savršen, pigmentovan i da se ne razmazuje.

Odmah sam kupila i četkicu i odlučila da ga sledećeg dana nanesem na oči, kad budem išla na fakultet. I zaista, pokazao se kao pigmentovan i vrlo intenzivne crne boje. Juče nije bilo toplo (tad sam ga nanela), pa se nisam ni plašila mogućnosti da se razmaže ili nešto slično.
 
Imala sam predavanje na novom fakultetu, prvi put ove godine i kad sam ušla u amfiteatar, svi su me jako čudno gledali. Pretpostavila sam da je to zato što imam modricu na oku, pa su se pitali da li me neko mlati. No, sasvim slučajno sam zapazila svoj odraz na ekranu telefona i imala šta da vidim - celo lice mi je bilo izmazano! Doslovno mi se slivao niz lice, a ušao mi je i u ranu u unutrašnjosti oka! Nije bilo toplo, lice mi je bilo suvo, ali on se razmazao kao da sam trčala maraton!
Sve oko očiju mi je bilo crno, i brzo sam otrčala do Lilija, da kupim nešto za skidanje šminke. Kupila sam maramice, a prijateljica mi je dala micelarnu vodu. Maramice su bile crne, a ajlajner je i dalje bio svud po mom licu! Micelarna je to nekako popravila, i činilo se da je sve  skinuto, ali sam jutros zatekla opet crne kolutove oko očiju, iako sam se tri puta umila gelom, očistila lice, mazala oči.
 
Stoga, smatram da je ovaj proizvod KATASTROFA (fotografija nema, jer ne znam šta bih vam fotografisala sem rakun-lica) i da je sramota što ga prodaju po ceni od 800 dinara i još preporučuju.
 
Kasnije sam pročitala na netu da su i devojke u Americi imale isti problem kao i ja, i da su se razočarale u ovaj ajlajner.
 
Da li ste vi probale ovaj ajlajner? Kakva su vam iskustva? Koji ajlajner biste mi preporučile?

6 comments:

  1. nisam ga ni probala a i necu posle procitanog
    ja koristim i ne menjam Maybelline gel alajner i savrsen mi je kako ga stavis ne mrda

    ReplyDelete
  2. I ja sam čula da je Maybelline sjajan, ali sam na ovaj naletela, učinio mi se dobar kad mi ga je prodavačica pokazivala i mazala po svojoj ruci, ali, eto, ispade da je katastrofa. :(

    ReplyDelete
  3. Znam da nema kod nas,ali catrice gel eyeliner je savrsen. Ovaj nisam probala,i verovatno necu.

    ReplyDelete
  4. Zapravo, stavila sam sad opet ovaj pre neki dan, čisto da vidim da li će se isto desiti, i stajao je. o.O Nije mi jasno šta tačno utiče da se razmaže, ali pretpostavljam da je u pitanju velika vlažnost vazduha. Sad je okej izgledao kad sam stavila, i fiksirala ga drugačijom bazom. Stoga, eto, nije tako jako loš, ali svakako da ima boljih.
    Nemam ništa Catrice, a ne znam da li negde može preko neta da se poruči.

    ReplyDelete
  5. Ne znam da li moze preko net-a,ja sam kupila u austriji,cudi me da kod nas nema u dm-u,ali sam sigurna da ce stici jednom i do nas. Znam da ima i u hrvatskoj i madjarskoj takodje.Sto je simptomaticno,cena mu nije velika uopste,ne mogu tacno da se setim,ali nije bilo vise od 5e

    ReplyDelete
  6. Jao, sad mi je još više krivo. :S Videla sam da je sad i Maybelline na popustu, nekih 750 dinara u DM-u, a taj baš svi hvale, mislim da nisam pročitala nijednu negativnu recenziju. :)

    ReplyDelete