Sunday 12 October 2014

Recenzija: Neostrata bionski krem za predeo oko očiju

 




Napokon je isteklo mesec dana, dovoljan period da mogu da napišem nešto o toliko hvaljenoj kremi za borbu protiv podočnjaka.

Kupila sam je na preporuku dermatologa, kada sam počela da joj kukam da imam smešnu pigmentaciju ispod oka, tzv. lažne podočnjake. Ona mi je preporučila da izbegavam mezoterapije i slične procedure koje imaju minimalan efekat, a iziskuju mnogo novca, i da pokušam sa ovom kremom, koju sam pominjala u postu Svakodnevna nega.
 
Ono što odmah upada u oči jeste cena ove kreme, koja nije mala - kreće se između 3000 i 3500 dinara, a najpovoljnije je kupovati Neostratine proizvode u Zelenoj apoteci, koja ima najniže cene za ovaj brend. Stoga, kad sam se oprostila od novca, odlučila sam da dam šansu ovoj kremi, bez mnogo vere da će zaista nešto radikalno da učini.
 
Za početak, evo sastava:
 
 
 
Vitamin K je glavni sastojak ove kreme kad je reč o borbi protiv podočnjaka, jer smanjuje vidljivost kapilarne mreže. Laktobionska kiselina ima zadatak da "ispegla bore", dok ekstrakti krastavca i zelenog čaja smanjuju nadutost podočnjaka. Ne preporučuje se ljudima alergičnim na vitamin K, i na mnogim sajtovima pročitala sam da se dešavalo devojkama da ne poštuju izričito uputstvo na kutiji, da se prve dve sedmice maže jednom dnevno, posle dva puta, upravo da bi se ispitala moguća reakcija kože na vitamin K. Ukoliko ste alergični na vitamin K, javlja se upadljiva natečenost namazanog predela.
 
Za početak, evo kako izgleda moja kremica:
 
 
 
Vidi se da nije mnogo potrošena za proteklih mesec dana - naime, potrebna je zaista minimalna količina da bi se proizvod razmazao oko čitavog oka. Nema miris, koža ga upija za maksimalno pet minuta i lice je spremno za šminkanje, ukoliko stavljate korektore ispod očiju, poput mene.
 
Kakav je učinak?
 
Kada je reč o boricama, a moje su smejalice, i dalje su tu i ne vidim apsolutno nikakvu razliku, ali je deo ispod oka mekši i nežniji na dodir. S obzirom na to da ne verujem u čudesne serume koji brišu bore, nisam ni od ove kreme očekivala više od hidratacije i eventualno zategnutije kože.
 
Prvenstveno sam je, kako sam već naglasila, kupila zbog podočnjaka. Ono što zaista jesam primetila i mogu, ovako skeptična, da potvrdim, to je da je obojenost (nemam naduvene podočnjake) zaista smanjene. Svakako da i dalje postoji, ne verujem da ičim, sem eventualno filerima, može biti otklonjena, ali jeste smanjena i manje upadljiva na dnevnoj svetlosti (kada u udubljenja ispod očiju ne pada senka i ne čini da izgledamo kao pande, iako zapravo nemamo podočnjake, već kanale koji prirodno nastaju opuštanjem kože). I dalje koristim korektore, ali se lagodnije osećam bez šminke, jer mi se čini da mi je deo ispod oka posvetljeniji, prozračniji i da tamna obojenost više nije u prvom planu.
 
O naduvenosti ne mogu ništa da kažem, jer nemam problem sa tim.
 
Da li bih ponovo kupila, vredi li toliko novca i kome bih je preporučila?
 
Da, planiram da je ponovo kupim kad potrošim ovaj primerak (premda mislim da će potrajati bar još dva meseca, ako ne i više), a možda pokušam i sa drugim Neostratim bionskim kremom, u kojem je kvasac glavni borac protiv tamne obojenosti.
Svakako, ovaj proizvod nije jeftin, ali bih ga preporučila kao svakako jedan fin antirid za mladu kožu (prema mišljenju mog dermatologa, jedan je od retkih koji ona preporučuje i koži u dvadesetim godinama), kao i onima kojima i najmanji učinak na podočnjake znači (kao meni).
 
P. S. Ukoliko vam se dopada moj blog, pratite me na stranici Erikino skladište kozmetičkih frustracija
 
Da li ste koristile ovaj proizvod? Da li biste ga kupile? Kako se vi borite protiv podočnjaka?
 
Do sledećeg čitanja,
 
E. K.
 
 

4 comments:

  1. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicna recenzija. Razmisljala sam o mezoterapiji,ali sam bila lenja da odem do dermatologa po savet prvo. Hvala,probacu ovu kremicu :)

      Delete
  2. Mezoterapiju podočnjaka? Dermatolog mi je rekla da to nema nekog velikog efekta.

    Hvala na komentaru!

    ReplyDelete
  3. Ćao, odlična recenzija! :)

    Da li si i dalje zadovoljna ovom kremom? Razmišljam da je kupim...

    ReplyDelete