Friday 17 October 2014

Neostrata hemijski piling br. 1 - Dan prvi


 
Kao što sam i obećala, pisaću vam o hemijskom pilingu (šest planiranih) i koliko je učinkovit na moje lice. Danas sam išla na prvi tretman - glikolna kiselina (20%) i buster je bila mešavina salicilne i mandelaične, za borbu protiv bubuljica i masne kože.
 
S obzirom na to da je ovo prvi tretman i svega nekoliko sati nakon, ne mogu mnogo toga da kažem, ali ponešto mogu.
 
Za početak, kako izgleda sam tretman?
Prvo se lice odmasti posebnim losionom nekoliko puta, da bi se koža bolje pripremila za kiselinu i da bi efekat bio bolji. Taj proces traje pet minuta. Nakon toga, nanosi se buster. On stoji 2 minuta. Osećaj nije bolan, ali jeste neprijatan - oseti se peckanje i svrab, i nakon toga se nanosi glikolna kiselina, od 2 do 4 minuta, u zavisnosti od toga koliko koža može da izdrži. Nakon toga se kiselina neutrališe i stavljaju se oblozi, da bi se koža smirila. Maže se jako hidratantno sredstvo - u mom slučaju, pantenol, a nastavljam sa Avene Clean-Ac-om, potom za tri dana nastavljam sa svojom standardnom terapijom za akne, potom kozmetički tretman (koji mi je zaista napravio čuda za lice), pa za dva petka naredni piling.
 
Kakva mi je koža neposredno nakon pilinga?
Nije crvena niti iritirana koliko sam očekivala da će biti. Izraženije su mi flekice od starih bubuljica i jedno suvo mesto na obrazu, koje sad izgleda kao ogrebotina, ali lice nije posebno upaljeno. Koža je glatka i zategnuta, ali verujem da će se pravi efekti videti sa jačim procentom kiseline. Za sada, čini mi se da ne mogu da procenim koliko je efekat, ali svakako ga ima.
Uzgred, lice mi je ovako reagovalo i na Aloja Fitnes Gel, koji mnogi koriste umesto hemijskog pilinga, i na primeru svoje majke, mogu da potvrdim da deluje!
 
Fotografije nemam hrabrosti još uvek da postavim, ali skupiću hrabrost u nekom od narednim postova.
 
Da li ste išle na hemijski piling? Da li biste išle i šta od njega očekujete? Da li vam se dopada ovakav tip postova?
 
P. S. Ukoliko vam se dopada moj blog, možete me pratiti na Erikino skladište kozmetičkih frustracija
 
 

2 comments:

  1. Vec dva puta pisem komentar i ne izadje. Uglavnom, hvala na feed-u,ja nemam iskustva,ali verujem da su to sve nromalne pojave,svidja mi se sto je koza glatka i zategnuta :)

    ReplyDelete
  2. Hm, ne znam da li je do bloga, javi mi ako se to opet desi!
    Očekivala sam da će biti vidljivijeg efekta, ali ne verujem da je moguće preko noći. Doktorka kaže da se posle trećeg ili četvrtog pilinga baš vidi razlika, pa to jedva čekam. Po mom proračunu, sve ću završiti, i terapiju i pilinge, do Nove godine, baš se radujem! Valjda me neće razočarati. :)

    ReplyDelete