Sunday 19 October 2014

Recenzija: Garnier Olia 7.4 + fotografija moje kose

Danas sam odlučila da vam pišem o svojoj kosi i farbi koju u poslednje vreme koristim.
Moja kosa je prirodno smeđa, recimo da je svetlija, ali ne mnogo, kovrdžava je kad tako odluči, retka i imam tanku dlaku. Nekada je jako suva, nekada nije, opet, u skladu sa njenim autonomnim raspoloženjem. :D
Farbam se poslednje dve godine u nijanse narandžaste, prvo sam bila tamnija, posle svetlija (skoro plava), a poslednjih nekoliko puta (farbam se na svakih mesec dana) koristim Garnier Olia 7.4
 
Pošto sam bacila kutiju, mogu samo da vam napišem šta se dobija u njoj - farba, razvijač farbe, rukavice i mali regenerator koji bi trebalo da neguje kosu.
 
Kakvo je moje iskustvo?
 
Ono što mi se dopada kod ove farbe jeste nijansa za kojom sam tragala prethodne dve godine - nije pretamna, a nije ni svetla toliko da vuče na plavo, već je zaista narandžasta, što mi ni profesionalne farbe nisu mogle zaista uraditi kosi. Jedina narandžasta koja je zaista bila narandžasta jeste Stillov kolor šampon, ali on posle više od 6 farbanja počne jako da posvetljuje kosu, pa se tom farbom farbam ponekad, ali je manje upadljiva od ove.
 
Držim farbu oko pola sata na glavi, i ono što se prvo primeti jeste da joj treba jako dugo da se ispere, a ni posle pola sata ispiranja ne biste imali bezbojnu vodu. Koliko god je isprali, ostaju tragovi na peškiru, čak i do nedelju dana nakon farbanja, što pokazuje koliko se brzo ispira. I zaista, dve nedelje nakon farbanja, kosa izgubi intenzivnost i deluje isprano. E, sad, meni svakako ne pada na pamet da se farbam svake dve nedelje, pa onda izguram nekako do sledećeg farbanja, ali kosa neposredno nakon farbanja zaista bude divna - meka, prelepo se oblikuje i divno miriše na farbu (ko voli taj miris :D). Ono što svakako ne biste mogli sa ovom farbom jeste da farbate samo izrastak (što sam sa Stilovom mogla, jer se uopšte ne ispira), a i kad se ofarbate u celosti, sunce vrlo lako napravi svoje pramenove, mada meni to ne smeta, simpatično mi je, ali verujem da bi nekom smetalo.
 
Regenerator koji dobijem uz farbu koristim na suvoj kosi, za lakše oblikovanje, i zato ga volim, a u funkciji regeneratora koristim Macadamia balzam.
 
Da li preporučujem ovu farbu?
S obzirom na to da cena nije baš povoljna (oko 550 dinara, na popustu 450), ne preporučujem je onima kojima je potrebna postojanost i neispiranje, kao i onima koji nemaju višak peškira da ih unakaze. Ja se vraćam ovoj farbi jer obožavam nijansu, ali bih volela da je kvalitetnija po pitanju ispiranja. Na bazi ulja je, tako da ne bi trebalo dodatno da isušuje kosu, a ja zaista nisam primetila da je isušuje, ukoliko se kosa redovno neguje balzamima i maskama.
 
Za kraj, evo fotografije (jutarnje i čupave, oprostićete) moje kose, koja je ovde već delimično isprana:
 
 
 
Da li ste koristile ovu farbu? Kakva su vam iskustva? Koje farbe koristite?
 
Ukoliko vam se dopada moj blog, možete me pratiti na FB-u: Erikino skladište kozmetičkih frustracija
 

 

No comments:

Post a Comment